четвер, 2 квітня 2020 р.

9 КЛАС СЗШ №5 міжнародний туризм

                                 Доброго дня!
 

  Продовжуємо тему "ТУРИЗМ" і сьогодні поговоримо про міжнародгий туризм. Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО.

Для налаштування вас на роботу по темі пропоную переглянути за посиланням:
1. https://www.youtube.com/watch?v=R9Mgll6OoCI
Пояснення нового матеріалу: перегляд презентації за посиланням, яке бачите внизу. Записуєте число,(02.04) і тему уроку із презентації. складаєте по ходу уроку конспект (схематичний).
2. https://www.youtube.com/watch?v=FMABcRTmAIo
3. https://naurok.com.ua/prezentaciya-mizhnarodniy-turizm-osnovni-turistichni-regioni-svitu-128120.html

Д/З ОПРЦЮВАТИ ВІДПОВІДНИЙ ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА,
СТВОРИТИ ЕЛЕКТРОННУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ, ВИБРАВШИ БУДЬ-ЯКИЙ РЕГІОН СВІТУ. (ЗРАЗКИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ Є У ВЕЛИКІЙ КІЛЬКОСТІ В ІНТЕРНЕТІ)

11 клас

Доброго дня, шановні 11-класники!!!

       Останній раз, коли ми з вами віртуально зустрічались, ми опрацьовували тему "Демографічні процеси у світосистемі". Крім теоретичних завдань,  вам треба було виконати практичну роботу. 
    Пропоную вашій увазі, ДЛЯ ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ відеоуроки (див. за посиланням). В ході перегляду в зошиті зробіть схеми, запишіть тези, формули, якщо такого не робили,  самостійно вивчаючи тему. По завершенню перегляду відеоуроків, сьогодні-завтра на вайбер (068-791-34-77) скиньте мені ваші записи в зошиті робочому і виконані практичні роботи. Увага! зробіть так, щоб я вас впізнала, коли будете скидати свої роботи (маю на увазі прізвище. ім'я)

1.  https://www.youtube.com/watch?v=oAWh8bGM3aY
2.  https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8

До наступної зустрічі в середу (СЗШ №4 і СЗШ №5), ГОТУЄМОСЬ до самостійної роботи по даній темі і темі "Атмосфера"     Роботу пишемо о 12.00     НЕ ЗАПІЗНЮВАТИСЬ!!!! ЧАС БУДЕ ОБМЕЖЕНИЙ, ЗДАЧА РОБІТ ТЕЖ ПО ЧАСУ!!!! Про умови роботи познайомитесь в середу в 11:58.
                                                             Бажаю успіхів!!! З пов. Наталія Миколаївна

середа, 1 квітня 2020 р.

6 клас

                                     Доброго дня!!!!

Сьогодні саме так і таким кольором з вами вітаюсь, бо ображена на вас ( це учні і СЗШ №4 і СЗШ №5)!!!!!! Якщо ви ще не зрозуміли, що це не канікули, а така вимушена форма навчання, то я зобов'язана вам ще раз про це наголосити!!!!   оцінювання в кінці семестру, а воно буде, мабуть, не таке, як ви собі думаєте, з огляду на те, як ви працюєте. Хто ще не розуміє про що мова, раджу заходити на попередні уроки тут на сайті (по порядку від 19.03) і виконувати все, що я просила!

Наступна тема уроку: "Озера."Записуєте число (01.04) і тему уроку. Вході уроку в зошитах занотовуєте у вигляді схеми типи озер, поняття "озеро", "лиман". Скидаєте на вайбер сьогодні (01.04)

топ-10 озер України
успіхів

5 КЛАС ПРИРОДОЗНАВСТВО

Доброго дня, дорогенькі!!!!

     Ми, хоч і не зустрічаємось, не бачимо одне одного, але змушені все одно вчитись, бо це наш головний обов'язок!!! Тож на нашій сьогоднішній  віртуальній зустрічі ми поговоримо про різноманітність організмів, особливості будови та властивостей живих організмів та заведемо мову про найменшу частинку будови будь-якого організму - клітину. Отже - ДО РОБОТИ!!!!

   Пропоную вашій увазі відеоурок, який ви не просто дивитесь, а ще й працюєте. Візьміть робочі зошити, запишіть число (01.04) і тему уроку, ВОНА ПРОЗВУЧИТЬ у відеоуроці.
В ході уроку занотуйте схеми, визначення, які там пропонуються і заготуйте для роботи  4-5 шматочків різного кольору пластилін, а для чого побачите в ході уроку.                                                                                                                                 УСПІХУ! Я У ВАС ВІРЮ!!! 
https://www.youtube.com/watch?v=m4kb824XvjA
     Після уроку сфотографуйте ваші роботи з пластиліну і записи в зошитах і скиньте мені на вайбер.
 Наступним акцентом нашого уроку буде : (дивимось за посиланням)

                                            
                                                 завдання на п'ятницю

Записуємо число (03.04) і тему уроку: "Різноманітність організмів: рослини, тварини, гриби, бактерії".

Познайомтесь будь-ласка з наступними моїми сюрпризами для вас


1. https://www.youtube.com/watch?v=JBsG0tZeF4c (в ході перегляду складаємо схеми класифікації рослин, а що у вас вийшло скинете мені після перегляду 03.04 на вайбер)

2. https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk (в ході перегляду складаємо схеми класифікації тварин, а що у вас вийшло скинете мені після перегляду 03.04 на вайбер)

3. https://www.youtube.com/watch?v=Y57Z45MkXkk

Д/З ОПРАЦЮВАТИ ВІДПОВІДНІ ПАРАГРАФИ ЗА ДВА УРОКИ, А ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ СКИДАЄМО МЕНІ, ЯК Я ПРОСИЛА.


                                                     УСПІХІВ ВАМ!!!! З повагою ваша Наталія Миколаївна.

Наступна зустріч в наступну середу.











вівторок, 31 березня 2020 р.

6 і 7 класи СЗШ №4 і №5 увага!!!

Діти, всі завдання, особливо, якщо вони письмові, виконуємо в цей же день (він є за вашим розкладом) і скидаємо мені на вайбер. Я ВІДМІЧАЮ В СВОЇХ ЗАПИСАХ, СТАВЛЮ ОЦІНКИ. Інакше, якщо вашої роботи я не бачу, оцінки хорошої не чекайте.
                                                                                
                                                                                                                    Наталія Миколаївна

8 КЛАС Населення України та світу

                 Добрий день, дорогенькі 8-КЛАСНИКИ!!!!

Обов'язково прочитати!!!!

  Сьогодні ми розпочинаємо нову тему "Населення України та світу"
Сьогодні вам пропонується  дуже цікава тема, бо вона стосується кожного з нас. Населення… За цим простим, маловиразним словом криються долі багатьох мільйонів людей, що жили тисячі років тому, живуть зараз і будуть жити в майбутньому. Дану тему ( частину розділу) будемо вивчати кілька уроків, в часі це до 10.04 (часу у вас достатньо)
В даний розділ входить кілька тем, кожна з яких є важливою у вивчені,  також теми дуже переплітаються одна з одною.
Звертаю вашу увагу на те, що з розділом "соціальної географії" ви зустрічаєтесь вперше і вивчатимете його в розрізі: УКРАЇНА І СВІТ  (особливості та процеси, що пов'язані з населенням в Україні та світі).
 Дорогі учні, прошу вас уважно подивитись і послухати пояснення  тем розділу. 

Запишіть число (31.03) і тему  першого уроку: "Кількість населення світу. Природний рух." У ході відеоуроку пояснення базується на прикладі світу, а все,що стосується України ви перечитаєте в тексті підручника стр. 240 і далі... Не просто дивимось, а і записуємо головне: визначення, схеми, формули (бо будуть і задачі)
ЗАПРОШУЮ ДО ПЕРЕГЛЯДУ ПЕРШОЇ ТЕМИ
                       https://www.youtube.com/watch?v=oAWh8bGM3aY

  Д/З ОПРАЦЮВАТИ відеоурок за моїми вказівками, параграф 47,48, визначення понять, які є в темі вивчити, зрозуміти. 
УВАГА! ЦЬОГО Ж ДНЯ НА ВАЙБЕР СКИНУТИ СВОЇ РОБОТИ В ЗОШИТІ!

Запишіть число (03.04) і тему  другого уроку:
"Механічний рух населення. Статево-віковий склад населення"
 У ході відеоуроку пояснення базується на прикладі світу, а все,що стосується України ви перечитаєте в тексті підручника. Не просто дивимось, а і записуємо головне: визначення, схеми, формули (бо будуть і задачі)
ЗАПРОШУЮ ДО ПЕРЕГЛЯДУ другої  ТЕМИ
                      https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8

 Д/З ОПРАЦЮВАТИ відеоурок за моїми вказівками, параграф 49,50. визначення понять, які є в темі вивчити, зрозуміти.
 УВАГА! ЦЬОГО Ж ДНЯ НА ВАЙБЕР СКИНУТИ СВОЇ РОБОТИ В ЗОШИТІ!

 УРОК ТРЕТІЙ (07.04)
Практична робота №11 "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу"
УВАГА! ЦЬОГО Ж ДНЯ НА ВАЙБЕР СКИНУТИ СВОЇ РОБОТИ В ЗОШИТІ!

ДО ЗУСТРІЧІ НА САЙТІ 10.04

понеділок, 30 березня 2020 р.

10 КЛАС СЗШ №4 СЗШ №5

                Доброго дня, дорогенькі 10-класники!!!

Маленький релакс плюс актуалізація навчальної діяльності, перегляньте за посиланням
пояснення нового матеріалу: на основі першого посилання, ви можете зробити конспект уроку, переглянувши посилання 2 і 3 -- почуєте пояснення уроку. Отже, записуйте в зошити робочі число і тему уроку: "Загальна характеристика країн Африки"
1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-urok-u-10-klasi-kra-ni-afriki-63060.html

Для учнів, які хочуть "глибше зануритись" в тему уроку, познайомтесь із матеріалами відеоуроку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=f1wfzz2jrnE

Практична частина нашої теми: виконання практичної роботи №7 "Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центрів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування"

Наголошую також, що у вас є перелік тем для дослідження (пам'ятаємо: одна на вибір/семестр), виконуємо і поки що зберігаємо у себе до наступних моїх рекомендацій.
                   

         Дякую за увагу! До наступної зустрічі (слідкуйте за сайтом, але орієнтовно до 10.04)!
                                                                                             Бажаю успіху!!!!