вівторок, 3 листопада 2020 р.

7 клас СЗШ №4 і СЗШ №5

 2020-2021 

Доброго дня, дітки!!! 

Продовжуємо вивчати з вами Африку і сьогодні познайомимось із наступною темою: " Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини материка".

Запишіть число (04 листопада/ 05 листопада) тему уроку " Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини материка". В ході уроку вам потрібно виконати:                                1. В зошит перенести схему "особливості рельєфу материка Африка"  (з відео)       2. перенести  (з відео) таблицю "групи корисних копалин"                                           3. на контурну карту (зошит для практичних робіт, практична робота №3 (продовження), на тій самій карті, що наносили об'єкти берегової лінії) нанести основні форми рельєфу материка:                                                                                         гори Атлас (г Тубкаль), Драконові і Капські гори,                                                                влк Кіліманджаро, влк Кенія, влк Камерун,                                                                   Східно-Африканське плоскогір'я,                                                                                         нагір'я Ахаггар, нагір'я Тібесті,  Ефіопське нагір'я.



Д/З Опрацювати відповідний параграф підручника, роботи не здаємо (ні конспект, ні карту), я повідомлю про здачу робіт пізніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар