вівторок, 23 березня 2021 р.

6 клас ЗЗСО №4 /ЗЗСО №5

 Доброго дня, діти!              24 березня 2020-2021 н р

Запишіть число (24 березня) і тему уроку: "Озера, їх різноманітність". 

ЗАВДАННЯ: 1 Уважно подивіться відео, потім виконайте завдання в зошиті: а) запишіть визначення "озеро"; б) заповніть таблицю

тип походження

причини утворення

приклади озер в світі

приклади озер в Україні

тектонічні

землетруси, тектонічні тріщини

Байкал, Танганьїка, Ньяса

     -----

залишкові

 

 

   -------

льодовикові

 

 

 

загатні

 

 

Синевир

вулканічні

в кратерах згаслих вулканів

 

 

лиманні

 

Сасик, Шагани, Хаджибейський лиман, Куяльницький

 

карстові

 

 

Шацькі (Світязь, Луки, Пулемецьке)


2. Виконайте практичну роботу №6 (продовження) " Позначення на контурній карті озер".


Д/З Виконати завдання уроку, опрацювати параграф 49, роботи здавати не потрібно.

понеділок, 22 березня 2021 р.

5 кл природознавство

 Доброго дня, діти!   23 березня  2020-2021 н р

Запишіть число і тему уроку: "Різноманітність організмів: Рослини, Тварини, Гриби, Бактерії".

  ЗАВДАННЯ: 1 Уважно послухайте пояснення з відео.

2 В робочих зошитах запишіть: а) поділ рослин на різні групи, які почуєте у відео; б) поділ тварин; в)схему "особливі ознаки тварин"; г) замалюйте будову гриба і підпишітьчастини його тіла; д) групи бактерій.


Д/З Виконати завдання уроку, роботи здавати не потрібно.

7 клас ЗЗСО №5

 Доброго дня, діти!   23 березня 2020-2021 н р

Запишіть число і тему уроку: "Води суходолу Євразії".

ЗАВДАННЯ: 1 Переглянути уважно відео, на основі його та/або тексту підручника, заповнити таблицю.

2 Практична робота № 10 (продовження) "Позначити на контурній карті основних річок та озер материка". Нагадую: синім олівцем наводимо русло річки, а синьою ручкою друкованим шрифтом, вздовж простягання  підписуємо; озеро - синім обводимо, підписуємо паралельно паралелям (див атлас)

Басейн океану

назви річок

особливості режиму річок

особливості живлення річок

Примітка

Північно-Льодовитого

 

весняна повінь, льодостав 5-6 місяців

 

календарна весна і кліматична не співпадають

Тихого

Амур, янцзи, Хуанхе, Меконг

 

 

Янцзи- найдовша річка Євразії

Індійського

 

повноводні влітку, маловодні взимку

 

 

Атлантичного

 

 

річки Пн Європи снігове, Зах Європи- дощове, Сх Європи – змішане з переважанням снігового; Пд Європа -дощове

 

Внутрішнього стоку

Волга, Амудар’я, Сирдар’я

 

 

активно використовуються в гос-ві; проблема Аральського моря.




Д/З Виконати завдання уроку, роботи здавати не потрібно, знову пізніше зберу.

11 клас ЗЗСО №5

 Доброго дня, діти!         23 березня 2020-2021 н р

Запишіть число і тему уроку: "Виробництва вторинного сектору, глобальні ланцюги доданої вартості у вир-ві чорних металів, алюмінію, міді, вир-ва транспортних засобів, електроніки."

ЗАВДАННЯ: 1 Опрацюйте параграф підручника 22,23 і текст-пояснення нище.                      2.Виконайте практичну роботу №8 (зошити для практичних робіт), для роботи використовуйте карти атласу, інтернет-джерела.

У глобальних ланцюгах доданої вартості можуть бути задіяні компанії (підприємства) кількох країн, розміщених на різних континентах.

Приклад глобального ланцюга доданої вартості за участі України: Гвінея видобуває лише боксити, Україна переробляє їх на оксид алюмінію, Росія виробляє з нього товарний алюміній, який переважно збувають машинобудуівним компаніям США. Весь ланцюг від видобування до збуту кінцевої продукції є глобальним, і відповідні підприємства входять до складу єдиної ТНК "Русал", яка контролює 40 відсотків світового первинного алюмінію.

Подібна ситуація і з виробництвом у мідній промисловості, де одна група країн спеціалізується на видобуванні сировини з вмістом міді (Чилі),  друга - на її первинній переробці (ДР Конго), а третя - на рафінуванні металевої міді (Німеччина). Значною мірою це зумовлено наявними можливостями залучення місцевих ресурсів і спеціально підготовлених трудових кадрів, а також державною політикою із залучення ТНК до створення необхідних виробничих потужностей.

Особливістю ринку чорних металів є тісний зв'язок між розміщенням виробничих потужностей з виплавки первинного чавуну й сталі і прокатом масових видів сталевої продукції. Головні потужності контролює ТНК "МіталСтіл", яка створила глобальні ланцюги доданої вартості. Наприклад, на її металургійний завод у м.Дюнкерк (Франція) залізну руду завозять із Бразилії, кам'яне вугілля - з Польщі та Південної Африки, а готовий прокат постачають на машинобудівні підприємства Франції та інших країн-членів ЄС. Лише найбільші світові виробники чавуну і сталі мають власні  ланцюги від сировини до випуску готової продукції.

Зосередження більшої частини сучасних підприємств металургії в Китаї привело до змін у міжнародній спеціалізації інших країн світу. Малі розвинені країни спеціалізуються на експорті та виробництві окремих видів прокату. Наприклад, Бельгія має міжнародну спеціалізацію на виробництві плоского прокату з легованої сталі (листову сталь). Так само країни, що розвиваються, які володіють власними великими покладами кам'яного вугілля, успішно розвивають власну чорну иеталургію, орієнтовану на експорт.

Наприклад, у Бразилії більшість нових сталеливарних заводів постачають за кордон товарні сляби (товста стальна заготовка прямокутної форми) за значно меншою ціною, ніж на світовому ринку. 

Більшість продукції на світовий ринок постачають великі спеціалізовані ТНК ("ЮнайтедСтіл" США). Ці компанії-лідери встановлюють світові ціни на відповідні види продукції. На вільному ринкуціни встановлюють на Лондонській біржі металів.

Д/З Виконати завдання уроку, практичну роботу не здаєте поки що.




неділя, 21 березня 2021 р.

11 клас ЗЗСО №4

 Доброго дня, діти!      22 березня  2020-2021 н р

Запишіть число і тему уроку: " Глобальна економіка. Виробництва первинного сектору."

ЗАВДАННЯ: Перегляньте відео, по ходу робіть конспект, зверніть увагу на основні терміни, схеми, розберіться з глобальними ланцюгами доданої вартості (у нас буде практична робота)


Друге відео допоможе вам розібратись із ланцюгами доданої вартості.(послухайте уважно)


Д/З Опрацюйте завдання уроку,параграф 20, 21 підручника,

7 клас ЗЗСО №4

 Доброго дня, діти!    22 березня 2020-2021 н р

У нас сьогодні практична робота №11 "Визначення типів клімату у межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм". (робота в зошитах для практичних)

Завдання практичної роботи  для вас є уже знайомими, з кліматичними діаграмами ви працювали, вивчаючи клімат Африки і Південної Америки, домашнє завдання попереднього нашого уроку - робота з типами клімату помірного поясу Євразії. Отож до роботи ви готові. Успіху!!!

Д/З Виконати роботу, її не здаєм, перевірю, коли вийдемо.

6 клас ЗЗСО №4

Доброго дня, діти!            22 березня 2020-2021 н р 

Запишіть число і тему уроку: "Води суходолу. Річка, річкова система. Живлення та режим річки."

ЗАВДАННЯ: 1. Подивитись уважно відеоурок, виконати наступне: а) в зошит занотувати схему "води суходолу";  б) записати визначення поняття "річка", розібратись із основними елементами річкової долини  ( витік, основна річка, гирло, дельта, русло, притоки, вододіл, річковий басейн)

2. Завершити схему:  а)    живлення

                           ?               ?            ?          ?         ?

                             б)  режим річки

                    ?                   ?                 ?

Практична робота №6 (продовження) "Позначення на контурній карті назв річок" (річки вказані в переліку в роботі).Нагадую: спочатку наводимо синім олівцем русло річки і синьою пастою вздовж простягання річки підписуємо її (див. як в атласі). Діти, оскільки у вас не було зошитів для практичних робіт, тому зараз наносьте поступово водні об'єкти попередніх тем (океани, моря, затоки, протоки,острови, півострови, течії і річки)


Д/З Виконати завдання уроку (роботи здавати не потрібно), опрацювати параграф 47, 48.