Доброго дня, мої найдорожчі учні!!!!
Я трішки дала вам перепочити, зробили незначну перерву, але тепер знову продовжуємо з вами активну, необхідну, пізнавальну роботу, продовжуємо вивчати світ навколо себе!
Я хочу запропонувати вам ряд цікавих уроків з природознавства, на яких ви дізнаєтесь про умови життя на планеті Земля, про різноманітні середовища життя, про фактори та чинники, які впливають на поширення живих організмів, як живі організми пристосовуються до навколишнього середовища, як маскуються (це взагалі окрема і дуже цікава історія)! ОТОЖ ВИРУШАЄМО ДАЛІ В НАШУ ЦІКАВУ ПОДОРОЖ!
урок 1
Записуємо число (22.04), класна робота, тему уроку: (її ви почуєте і побачите, відкривши посилання). Нагадую: створюємо основний конспект під час перегляду уроку. Дітки, пам'ятаймо: можна створювати схеми, записати визначення, але не потрібно переписувати все підряд.
1. https://www.youtube.com/watch?v=HHSTG0mrFCc
Наступною частинкою уроку ми познайомимось із чинниками середовища
2. https://www.youtube.com/watch?v=NuP_f091y5QД/З Опрацювати відповідний параграф підручника, конспекти скинути мені на вайбер в день уроку (22.04) Дякую!
урок 2
Записуємо число (24.04) , класна робота , тема уроку, яку ви прочитаєте і почуєте, відкривши посилання. Нагадую: створюємо основний конспект під час перегляду уроку. Дітки, пам'ятаймо під час перегляду можна створювати схеми, записати визначення, але не потрібно переписувати все підряд
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4
Відкривши посилання внизу ви дуже здивуєтесь, тут не треба нічого писати, а просто із великим задоволенням переглянути. НУ, ДАВАЙ!!!
https://www.youtube.com/watch?v=oa5Xld6jQPs
Д/З Опрацювати відповідний параграф піідручника, конспекти скинути мені на вайбер в день уроку (24.04) Дякую!
урок 3
Записуємо число (29.04) , класна робота , тема уроку, яку ви прочитаєте і почуєте, відкривши посилання. Нагадую: створюємо основний конспект під час перегляду уроку. Дітки, пам'ятаймо під час перегляду можна створювати схеми, записати визначення, але не потрібно переписувати все підряд
https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s
Д/З Опрацювати відповідний параграф піідручника, конспекти скинути мені на вайбер в день уроку (29.04) Дякую!
УРОК 4Записуємо число (06.05) , класна робота , тема уроку, яку ви прочитаєте і почуєте, відкривши посилання. Нагадую: створюємо основний конспект під час перегляду уроку. Дітки, пам'ятаймо під час перегляду можна створювати схеми, записати визначення, але не потрібно переписувати все підряд
https://www.youtube.com/watch?v=7LgjqT3YKpI
Д/З Опрацювати відповідний параграф піідручника, конспекти скинути мені на вайбер в день уроку (06.05) Дякую!
УРОК 5
Записуємо число (08.05) , класна робота , тема уроку, яку ви прочитаєте і почуєте, відкривши посилання. Нагадую: створюємо основний конспект під час перегляду уроку. Дітки, пам'ятаймо під час перегляду можна створювати схеми, записати визначення, але не потрібно переписувати все підряд
1.https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0
2.https://www.youtube.com/watch?v=vG9t_y8BpLYекосистема угрупування органцзмів
Д/З Опрацювати відповідний параграф піідручника, конспекти скинути мені на вайбер в день уроку (08.05) Дякую!
УРОК 6 (13.05)
НА ЗАВЕРШЕННЯ ПОВІДОМЛЯЮ: 13.05 У НАС КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ІІ СЕМЕСТР .Об'єднуємо розділи "Земля як планета", "Земля як середовище живих організмів" Бажаю успіхів, мої розумнички!!!
Скучила за вами Н.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар