понеділок, 27 квітня 2020 р.

9 КЛАС СЗШ №4

9 клас Торгівля, як вид послуг. Світовий ринок товарів та послуг.

Тема: Торгівля (13.04/15.04) ЗАПИСУЄМО ЧИСЛО В ЗОШИТІ

Опрацювати відповідні параграфи підручника.
Завдання:
1. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі.
2. Показники зовнішньої торгівлі.
3. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах.
4. Світовий ринок товарів та послуг. Основні напрямки зовнішньоторгівельних зв'язків. СОТ (світова організація торгівлі)
5. Регіональні зони вільної торгівлі.

Д/З КОНСПЕКТ на вайбер 068 791 34 77

9 клас  Туризм, як складник національної економіки, його види.

             Доброго дня,  шановні 9-класники!!!  (22.04)       


Пропоную вашій увазі нову тему уроку, а саме:"Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні". 

Сучасне світове господарство не може існувати без різноманітних форм міжнародних економічних зв’язків. Головними з них є: торгівля товарами, кредитно-фінансові відносини, науково-технічні зв’язки, надання послуг і не менш важливою формою є туризм. Тож давайте з вами спробуємо пояснити що таке туризм,познайомимося із видами туризму та спробуємо з'ясувати значення туризму.Також познайомимося із туристичними районами України та туристичними регіонами світу.
Пропоную переглянути за даним посиланням розробку уроку та в зошит занотувати основні схеми: класифікація туризму за видами та звернути увагу на види чинників, що впливають на розвиток туризму.



За даними Всесвітньої організації туризму (UNWTO), Україна входить до десятки лідерів міжнародного туризму за кількістю відвідувань, посідає 7 місце.
Згідно рейтингу Всесвітньої Організації Туризму, Україна займає 8 місце у світі за кількістю туристичних візитів. Країну щороку відвідують більше 20 мільйонів туристів , в першу чергу із країн східної Європи, а також західної Європи, США і Японії. Сфера індустрії гостинності України включає як активні види відпочинку і спортивного туризму, (наприклад гірськолижний спорт) так і подорожі пізнавального характеру, на базі багатої археологічної і релігійної історії країни. У світі стають відомими численні лікувальні курорти, розташовані буквально у всіх регіонах України.
Реалізація розвитку туристичної індустрії в умовах ринку можлива при наявності чотирьох основних складових: капіталу; технології; кадрів; туристичних ресурсів.
Під рекреаційно-туристичними ресурсами в широкому розумінні цього терміну маються на увазі такі: економічні; природні; кліматичні; культурно-історичні; трудові; фінансові; соціальні; виробничі.
Природний потенціал України складають узбережжя Чорного, Азовського морів, рельєф, водні (понад 70 тис. річок, більш як 3 тис. природних озер і 22 тис. штучних водоймищ), лісові, рослинні та тваринні ресурси. На їх основі створено 11 національних природних парків, 15 державних заповідників, заказники, дендропарки, пам'ятники садово-паркового мистецтва, які належать до природоохоронних територій. Родовища лікувальних грязей, а також мінеральних і радонових вод входять до рекреаційного потенціалу нашої країни, який має не тільки внутрішнє, але й міжнародне значення.
Туристичні ресурси мають такі основні властивості: привабливість, кліматичну привабливість, доступність, ступінь вивченості, екскурсійна значимість, пейзажні та екологічні характеристики, соціально-демографічний стан, природничі запаси, спосіб використання тощо.
Дані ресурси використовуються в оздоровчих, туристичних, спортивних та пізнавальних цілях. Наприклад, у Карпатському регіоні є ресурси для спортивного виду рекреаційної діяльності. Це стосується гірськолижного, туристичного, мисливського, спелеологічного підвидів.
Туристичні ресурси умовно можна поділити на три групи: природні, інфраструктурні, історико-культурні.
Незважаючи на свою соціально-гуманну роль, туризм впливає на екологію. Зменшення впливу індустрії туризму на екологію регулюється на державному та міжнародному рівнях за рахунок: екологічної просвіти, обмеження рекреаційно-туристичного навантаження на природні ресурси, податкового регулювання.
Факторами формування територіальних туристично-рекреаційних об'єднань виступають: спільність території; ступінь зосередження (локалізація) рекреаційних закладів; інтенсивність зв'язків між ними та закладами, що їх обслуговують; наявність туристичних маршрутів; обсяг рекреаційних послуг тощо.
Виходячи з цих основних ознак в Україні можна виділити   декілька рекреаційних районів з різною спеціалізацією, ступенем освоєння, перспективами розвитку, значенням їх для народногосподарського комплексу як регіону, так і України в цілому.
запишіть у зошит основні рекреаційні райони України та виділіть їх спеціалізацію
                http://www.myshared.ru/slide/1152552/

Д/З ПИСЬМОВЕ ЗАВДАННЯ, короткий конспект  скиньте на вайбер 068 791 34 77




9 КЛАС міжнародний туризм (27.04)

                                 Доброго дня!
 

  Продовжуємо тему "ТУРИЗМ" і сьогодні поговоримо про міжнародгий туризм. Об'єкти Світової спадщини ЮНЕСКО.


Для налаштування вас на роботу по темі пропоную переглянути за посиланням:
1. https://www.youtube.com/watch?v=R9Mgll6OoCI

Пояснення нового матеріалу: перегляд презентації за посиланням, яке бачите внизу. Записуєте число,(27.04) і тему уроку із презентації. складаєте по ходу уроку конспект (схематичний).

2. https://www.youtube.com/watch?v=FMABcRTmAIo
3. https://naurok.com.ua/prezentaciya-mizhnarodniy-turizm-osnovni-turistichni-regioni-svitu-128120.html

Д/З ОПРЦЮВАТИ ВІДПОВІДНИЙ ПАРАГРАФ ПІДРУЧНИКА,
СТВОРИТИ ЕЛЕКТРОННУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ, ВИБРАВШИ БУДЬ-ЯКИЙ РЕГІОН СВІТУ. (ЗРАЗКИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ Є У ВЕЛИКІЙ КІЛЬКОСТІ В ІНТЕРНЕТІ)
    ОПРАЦЮЙТЕ ПАРАГРАФ 42



9 клас  (29.04 /04.05)

                Доброго дня!!!

 

Запишіть число (29.04) і тему уроку:

 Сьогодні ми продовжуємо вивчення географії темою "Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я".

Прийом «Проблемне питання» (дослідження)   Чому наукова діяльність та охорона здоров’я стали ключовими питаннями  реформ  сьогодення в Україні?
1.Роль науки й освіти в суспільстві

Сучасний етап розвитку цивілізації характеризується тим, що на зміну суспільству масового споживання прийшло інформаційне суспільство, яке має такі риси:
- Зростає динамізм життя: відбувається, як кажуть, «стиснення часу і простору» - зменшення «дистанції» між появою нової інформації та освоєнням її людиною;
- Системи перетворення інформації стають найважливішим структуростворюючим фактором життя суспільства, охоплюючи економіку, мистецтво, науку, управління, міжнародні відносини, освіту, культуру;
- Знижується потреба (на одиницю продукції) в сировині та енергії за рахунок збільшення швидкості та обсягів інформаційних потоків;
- Первинний фактор виробництва - знання, а не капітал;
- Ключові технології - організаційні, діяльні, інформаційні, а не машинні;
- Людина активно перетворює інформацію (творить), а не пасивно сприймає;
- Ефективну працю за рахунок використання безлюдних технологій звільняє час для підвищення культури, самоосвіти, дозвілля;
- Система освіти займає більш важливе місце в житті суспільства, ніж політика; вищою освітою охоплюється велика частина суспільства; в системи освіти та охорони здоров'я вкладаються всі великі фінансові кошти;
- Змінюється визначення категорії «знання» - відбувається перехід від володіння знаннями до управління знаннями;
- Ключовий результат освіти - методи мислення і способи діяльності, а не знання;
- Влада інтелекту пронизує інші гілки влади (законодавчу, виконавчу, судову, інформаційну).
- Нові інформаційні технології змінили існуючий спосіб життя і привели до перебудови всієї соціальної структури суспільства, яка супроводжується гострими конфліктами.


2. Охорона здоров’я
2017-й -  початок проведення реформи системи охорони здоров'я та виведення української медицини на європейський рівень. Головна мета в цьому напрямку – покращення якості медичних послуг, підвищення заробітних плат медикам, запровадження страхової медицини, збільшення автономії лікарень тощо.
Суть реформи полягає в тому, що державі потрібно задекларувати гарантований пакет медичних послуг, дати можливість цей пакет закуповувати в тих, кого обере сам громадянин. Тобто, держава оплачуватиме контракт з тим лікарем, якого обере пацієнт замість оплати мережі лікарів і зобов’язання пацієнта ходити до лікаря за географічним принципом. Отже, лікарі будуть зацікавлені надати якомога більш якісні послуги, щоб їх обрали громадяни.
Етапи реформи:
1.Підготовка та перша хвиля впровадження (2016-2017)
2. Національне впровадження (2018-2019)

3.Інтеграція (2019-2020)
Цікаву пізнавальну інформацію ви можете переглянути за посиланням:
http://myplanet.com.ua/?p=3788


Д/З Опрацювати параграфи підручника 44, конспект "здати" на вайбер (0687913477) до 06.05 (обов'язково)














Немає коментарів:

Дописати коментар