Доброго дня, діти!!! 08 лютого / 10 лютого 2020-2021 н р
Наступних два уроки ми з вами поговоримо про погоду. Запишіть число (08 лютого / 10 лютого) і тему уроку: "Погода, її елементи, мінливість. Служба погоди".
ЗАВДАННЯ: 1. Познайомтесь із матеріалами презентації та/або текстом підручника (параграф 37)
2. в зошиті: а) напишіть визначення терміну "погода" б) заповніть пропущені місця в таблиці (таблицю перенесіть в зошит)
Показник погоди | прилади | Одиниці вимірювання |
Температура | | |
Відносна вологість | гігрометр | |
Атмосферний тиск | | |
Хмарність | На око | Бали (0-10) |
Опади | | мм |
Напрям вітру | | --- |
Сила вітру | --- | |
швидкість | | м/с |
в) Які показники погоди будуть найбільше цікаві людям різних професій? (завершити схему)
Морякам ……. Вітер і опади
Льотчикам…… ?, ….?, хмарність
Шоферам …….. ?, ….?
Працівникам сільського господарства ……?, …..?, вологість, …..?
УРОК ДРУГИЙ (10 лютого / 12 лютого) "Служба погоди"
3. Пропоную віртуальну екскурсію на центральну гідрометеостанцію в м.Київ (побачите, як насправді і для чого ведуться спостереження за погодою) Це завдання другого уроку на цьому тижні, тому обов'язково його подивіться. Після/або під час перегляду відеоекскурсії спробуйте дати відповіді на запитання: (письмово: номер запитання і відповідь)
1 Яким видам господарської діяльності потрібна інформація метеостанцій? 2. Скільки метеостанцій є на Україні? 3. Льодоскоп - що це за прилад? 4. Які прилади є в психрометричній будці? 5. Як часто запускають радіозонд? Що він фіксує? 6. Які прилади-самописці демонструвались у відео? Що ними фіксують?
Д/З Виконати завдання уроків (двох) у зошиті і параграф 37.
Немає коментарів:
Дописати коментар