неділя, 7 лютого 2021 р.

6 клас СЗШ №4/СЗШ №5

 Доброго дня, діти!!!           08 лютого / 10 лютого  2020-2021 н р 

Наступних два уроки ми з вами поговоримо про погоду. Запишіть число (08 лютого / 10 лютого) і тему уроку: "Погода, її елементи, мінливість. Служба погоди".

ЗАВДАННЯ: 1. Познайомтесь із матеріалами презентації та/або текстом підручника (параграф 37)

2. в зошиті: а) напишіть визначення терміну "погода"                                                       б) заповніть пропущені місця в таблиці (таблицю перенесіть в зошит)

Показник погоди

прилади

Одиниці вимірювання

Температура

 

 

Відносна вологість

гігрометр

 

Атмосферний тиск

 

 

Хмарність

На око

Бали (0-10)

Опади

 

  мм

Напрям вітру

 

---

Сила вітру

    ---

 

швидкість

 

 м/с

в) Які показники погоди будуть найбільше цікаві людям різних професій? (завершити схему)

Морякам  ……. Вітер і опади

Льотчикам……  ?, ….?,  хмарність

Шоферам …….. ?, ….?

Працівникам сільського господарства  ……?, …..?, вологість, …..?

УРОК ДРУГИЙ     (10 лютого / 12 лютого)   "Служба погоди"

3. Пропоную віртуальну екскурсію на центральну гідрометеостанцію в м.Київ (побачите, як насправді і для чого ведуться спостереження за погодою) Це завдання другого уроку на цьому тижні, тому обов'язково його подивіться. Після/або під час перегляду відеоекскурсії спробуйте дати відповіді на запитання: (письмово: номер запитання і відповідь)

1 Яким видам господарської діяльності потрібна інформація метеостанцій?                    2. Скільки метеостанцій є на Україні?                                                                                    3. Льодоскоп - що це за прилад?                                                                                              4. Які прилади є в психрометричній будці?                                                                            5. Як часто запускають радіозонд? Що він фіксує?                                                              6. Які прилади-самописці демонструвались у відео? Що ними фіксують?

Д/З Виконати завдання уроків (двох) у зошиті  і параграф 37.

Немає коментарів:

Дописати коментар