Доброго дня, діти! 09 квітня 2020-2021 н р
Запишіть число (09 квітня) і тему уроку: "Середовища існувань організмів. Наземно-повітряне середовище."
ЗАВДАННЯ: Уважно подивіться відеопояснення, в зошиті занотуйте: а) схему
середовища існувань організмів (назвіть їх)
? ? ? ?
б) схему чинники
? ? ? ?
в) особливості наземно-повітряного середовища
г) завершіть заповнення таблиці (не обов'язково всі графи мають бути заповнені, працюєте по відео)
умова | вид тварин | пристосування | вид рослин | пристосування |
температура зволоженість | а)ховрахи миші, тарантул б)шпак, ластівка, гуси | а)ховаються в піску, нірках
б) відлітають у теплі краї |
|
|
пересування |
|
|
|
|
в горах | муфлони, гірські козли |
| мало рослин | поверхнева коренева система, листя має щільну кутикулу |
мало вологи |
|
| кактуси, агава, перекотиполе | недорозвинені листки (голочки), зменшена площа листків, плівка на поверхні листя, водонепроникна кутикула |
в північних лісах |
|
|
|
|
до різного освітлення |
|
|
|
|
Д/З Опрацювати відповідний параграф підручника, роботи здавати не потрібно, буду пізніше знову збирати зошити
Немає коментарів:
Дописати коментар