четвер, 14 травня 2020 р.

5 клас природознавство

Доброго дня, мої дорогенькі!!!


       Зробимо ще один маленький ривок і завершимо навчальний курс природознавства в 5 класі розділом "Людина на планеті Земля"

Враховуючи теперішні особливі умови навчання, закінчення навчального року, систематичну звичну для вас роботу (опрацьовуємо відео уроки, підручник і пишемо конспект), хочу запропонувати вам творчу роботу на тему "Смітити не можна переробляти".

З розділовими знаками я не помилилась, бо цю тему можна прочитати по-різному, а, відповідно, по-різному буде звучати і значення теми. Наприклад:
 
1 "Смітити, не можна переробляти"
  2 " Смітити не можна, переробляти"


Ось саме так буде звучати
ваше дослідження, а як ви зможете розкрити тему, буду рада побачити. Форма подачі вашого дослідження може бути різною: есе, презентація, звукозапис,відео презентація як вам зручно!


   Для того, щоб налаштуватись на тему ви можете попрацювати з підручником (останні параграфи), інтернет-ресурсами, довідниками, які маєте вдома і т.д.
 Роботи треба здати не пізніше 25.05
                                                   

Бажаю успіху, мої допитливі дослідники і ваші невтомні помічники (я про батьків)!!!!!










6 клас СЗШ №4

Доброго дня, хороші мої 6-класники!!!
   

           Ось і підходить наша навчальна програма курсу 6 класу до завершення. Залишилась у нас ще одна невелика тема  "Планета людей",  яка познайомить нас із особливостями розташування населення на нашій планеті, людськими расами, найчисленнішими народами світу, найбільшими державами (тут ми попрацюємо з політичною картою світу), і, як завжди, робота на контурній карті (практична робота № 8).

     

       Урок 1

  Записуємо число (14.05), тема уроку: "Кількість населення Землі. Густота. Найбільш заселенні території земної кулі."  За посиланням внизу ви можете познайомитись із темою уроку. Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.

    https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0

Д/З Опрацювати параграф 59, відео урок. зробити короткий конспект, здати на Вайбер 068 791 34 77  до 16.05



Урок 2 


 Записуємо число (18.05), тема уроку "Людські раси і народи світу"  За посиланням внизу ви можете познайомитись із темою уроку. Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.


https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc

Д/З Опрацювати параграф 60, відео урок. зробити короткий конспект, здати на вайбер (068 791 34 77) до 20.05



Урок 3 



 Записуємо число (20.05), тема уроку "Країни світу. Країни-сусіди України"  Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.
    Сьогодні 
працюємо з підручником (параграф 61), а також додатково переглянувши   посилання внизу, ви можете дізнатись дещо цікаве по темі уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0

Зверніть увагу і уважно послухайте, те що говориться у відео за посиланням внизу:

https://www.youtube.com/watch?v=TpeIGiSrScg

Практична частина уроку: практична робота №8 "Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць" Методичні рекомендації до виконання практичної роботи:
 1. Працюємо з політичною картою в атласі і в контурній карті
 2. кордони держав обводимо червоним кольором, столицю (пунсон-кружечок) замальовуємо червоним кольором, а підписуємо назву чорним (назву столиці - паралельно паралелям, назву країни - вздовж її простягання), друк шрифтом.
  3. Виконуємо охайно, чітко, старанно!


Додаткове завдання (письмове) на стр 247 вашого підручника  в розділі "попрацюйте в групі", особливо тим, хто не виконує роботи на карті, в разі відсутності зошита для практичних

.
Д/З Опрацювати параграф 61, відео урок., зробити короткий конспект, практичну роботу і здати на вайбер (068 791 34 77) до 22.05


Урок 4


 Записуємо число (23.05), тема уроку "Зміни складових географічної оболонки людством"  Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.
 Сьогодні 
працюємо з підручником (параграф 62)


Опрацювавши параграф, зробивши короткий конспект, пропоную попрацювати із дослідженням в рубриці " проведіть дослідження"  стр 250 вашого підручника.
Це ваше творче завдання, можете виконувати в довільній і зручній вам формі (есе, невелика презентація). Якщо презентація, скидати на Телеграм, можна і Вайбер за таким номером 068 791 34 77.


Роботи здати до 27.05            Бажаю успіху!!!!!


Увага!!!! По вчасно зданим роботам виставляю оцінку з цієї теми.


середа, 13 травня 2020 р.

5 клас природознавство контрольна робота

Добрий ранок, хороші мої 5-клашки!!!


 Сьогодні напишемо з вами завершальну підсумкову роботу за ІІ семестр.

Матеріал опрацьовували ви самі, але я надіюсь, що добросовісно.

Виконуємо роботу в робочому зошиті, пишіть темною пастою (мені світлу погано видно), розбірливо, згідно методичних вимог: тести (цифра-буква) , відповідності (цифра-буква).

Роботу виконуємо 45 хв
початок в 11:00 ЗАВЕРШУЄМО в 11:45, ЗДАТИ до 11:50 

на вайбер 068 791 34 77

 Записуємо число (13.05) Контрольна робота №2 (підсумкова).



І рівень1.      Ознакою відмінності живих організмів від тіл неживої природи є:

 а) маса тіла         б) обмін речовин 

в) здатність до зміни форми   г) розширення
2.       Найменшою одиницею будови живих організмів є: 

а)клітина  б) орган   в) кістки    г) насіння
3.       До одноклітинних організмів належать: 

а) морська капуста   б)комар 

в) амеба             г) ряска
4.      Необхідною умовою утворення рослинами органічних речовин з неорганічних є наявність:

 а)світла     б)грунту 

в)коренів      г)чистого повітря
5.      Рослини, що встигають протягом одного року утворити насіння, називають:

 а) швидкорослими    б) однорічними 

в) одноразовими    г)вічнозеленими
6.      До хребетних тварин належить: 

а)павук-хрестовик    б)рак річковий  

в)дощовий черв’як    г) гадюка звичайна


ІІ рівеньВиберіть дві правильні відповіді:


7.      Верхній ярус лісу утворюють: 

а) шипшина  б) дуб   

в) ліщина    г) граб


8.      Пристосуванням водних тварин до активного руху є:

 а)обтічна форма тіла  

б) перетинки між пальцями 

в) великі очі  

г)добре розвинений нюх


Встановіть відповідність:


9.      Між твариною та її способом життя:
1.       кінь          а) рослиноїдні
2.      Сова          б) трупоїдні
3.      Ведмідь      в) м’ясоїдні
                         Г) всеїдні


 10. між частиною гриба та її описом: 

         1. грибниця        а)складається із шапинки та ніжки              

         2. шапинка          б) довгі, тонкі і дуже розгалужені нитки              

        3. плодове тіло    в)служать для утворення органічних речовин з неорганічних                                           

             Г)в нижній частині утворюються спори, що служать для розмноження


ІІІ рівень


Завершіть речення (вставте слова)(пишемо номер завдання і слово чи слова вставні)


11.  Екосистеми, створені людиною називають_______________


12.  Споживачами в екосистемах є___________________


13.  На ріст і розвиток рослин найбільше впливають такі чинники неживої природи______


14.  Сигналом для скидання листя рослинами восени є________________________


15.  Пристосуванням рослин посушливих місцезростань до зменшення втрати води є

 перетворення листків на _______________


16.  Основною відмінною рисою бактерій є відсутність у їхніх клітинах ___________


понеділок, 11 травня 2020 р.

9 клас СЗШ №4

Доброго дня!

Пропоную вашій увазі тему "Фінансові послуги". Працюємо за тим же принципом (Конспект скидаємо на Вайбер)

1. https://www.youtube.com/watch?v=QC2iB4cPlyk

Наступна тема: "Комп'ютерне програмування, аутсорсинг" (конспект основне (орієнтуйтесь на підручник, можливо в презентації ширше)
1. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-uroku-geografia-dla-9-klasu-na-temu-finansovi-poslugi-komputerne-programuvanna-ta-povazana-z-nimi-dialnist-autsorsing-260367.html

2. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-geografii-u-9-klasi-z-temi-autsorsing-182652.html аутсорсинг

Д/З ОПРАЦЬОВУЄМО відповідні параграфи підручника + запропоновані мною презентації, створюємо конспект і скидаємо на Вайбер 068 791 34 77 

Увага!!! 18.05 пишемо контрольну роботу за ІІ семестр о  10:00

субота, 9 травня 2020 р.

6 КЛАС СЗШ №5

Доброго дня, хороші мої 6-класники!!!
   

           Ось і підходить наша навчальна програма курсу 6 класу до завершення. Залишилась у нас ще одна невелика тема  "Планета людей",  яка познайомить нас із особливостями розташування населення на нашій планеті, людськими расами, найчисленнішими народами світу, найбільшими державами (тут ми попрацюємо з політичною картою світу), і, як завжди, робота на контурній карті (практична робота № 8).

       

       Урок 1

  Записуємо число (12.05), тема уроку: "Кількість населення Землі. Густота. Найбільш заселенні території земної кулі."  За посиланням внизу ви можете познайомитись із темою уроку. Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.

    https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0

Д/З Опрацювати параграф 59, відео урок. зробити короткий конспект, здати на Вайбер 068 791 34 77  до 14.05



Урок 2 


 Записуємо число (14.05), тема уроку "Людські раси і народи світу"  За посиланням внизу ви можете познайомитись із темою уроку. Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.


https://www.youtube.com/watch?v=TVTmo4XgCkc

Д/З Опрацювати параграф 60, відео урок. зробити короткий конспект, здати на вайбер (068 791 34 77) до 17.05



Урок 3 



 Записуємо число (18.05), тема уроку "Країни світу. Країни-сусіди України"  Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.
    Сьогодні
працюємо з підручником (параграф 61), а також додатково переглянувши   посилання внизу, ви можете дізнатись дещо цікаве по темі уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0

Зверніть увагу і уважно послухайте, те що говориться у відео за посиланням внизу:

https://www.youtube.com/watch?v=TpeIGiSrScg

Практична частина уроку: практична робота №8 "Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць" Методичні рекомендації до виконання практичної роботи:
 1. Працюємо з політичною картою в атласі і в контурній карті
 2. кордони держав обводимо червоним кольором, столицю (пунсон-кружечок) замальовуємо червоним кольором, а підписуємо назву чорним (назву столиці - паралельно паралелям, назву країни - вздовж її простягання), друк шрифтом.
  3. Виконуємо охайно, чітко, старанно!


Додаткове завдання (письмове) на стр 247 вашого підручника  в розділі "попрацюйте в групі", особливо тим, хто не виконує роботи на карті, в разі відсутності зошита для практичних

.
Д/З Опрацювати параграф 61, відео урок., зробити короткий конспект, практичну роботу і здати на вайбер (068 791 34 77) до 20.05


Урок 4


 Записуємо число (21.05), тема уроку "Зміни складових географічної оболонки людством"  Працюємо за звичною схемою: конспект в зошиті.
 Сьогодні
працюємо з підручником (параграф 62)


Опрацювавши параграф, зробивши короткий конспект, пропоную попрацювати із дослідженням в рубриці " проведіть дослідження"  стр 250 вашого підручника.
Це ваше творче завдання, можете виконувати в довільній і зручній вам формі (есе, невелика презентація). Якщо презентація, скидати на Телеграм за таким номером 068 791 34 77.


Роботи здати до 27.05            Бажаю успіху!!!!!


Увага!!!! По вчасно зданим роботам виставляю оцінку з цієї теми.



















неділя, 3 травня 2020 р.

10 КЛАС (ШКОЛА №4 і №5)

Доброго дня, дорогі діти!!!

  Пропоную вам опрацювати ще  дві теми з розділу "Африка", а саме детальніше познайомитись із двома візитними країнами континенту Єгиптом та ПАР (Південно-Африканською республікою або Південна Африка).

 Зупиніться на таких питаннях:   

 1. Місце країни в світі та регіоні   

 2. Чинники, що визначають місце країни в МГПП (міжнародний географічний поділ праці)   

 3. Види діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію.    

4. Зовнішні економічні зв'язки.     

5. Міжнародні зв'язки України з даними країнами.

УВАГА!!! Зверніть увагу, що треба опрацювати одне дослідження (ПЕРЕЛІК ТЕМ У ВАШИХ ЗОШИТАХ З ДРУКОВАНОЮ ОСНОВОЮ), незабаром кінець навчального семестру. 

Д/З  Опрацьовуємо відповідні параграфи підручника, робимо конспект, враховуючи питання теми, скидаємо на Вайбер (068 791 34 77)

Здачу тем та досліджень чекаю до 14.05.        Бажаю успіху!!!