Доброго дня, діти! 02 березня 2020-2021 н р
Запишіть число і тему уроку: "Значення води". Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-аналіз, урок-дослідження, урок-суд, суд над нашими діями, часто непродуманими, марнотратними по відношенню до ВОДИ!
ЗАВДАННЯ: Уважно подивіться документальний фільм і по-дорослому оцініть інформацію, яку вам пропонують.
Складіть правила (письмово) раціонального використання води в побуті; у відео є цифри, завдяки яким ми можемо порахувати кількість даремно витраченої води. ПРОПОНУЮ підключити батьків до нашого уроку і ці розрахунки зробити разом!!! (це буде ваше дослідження);
Започаткуйте, складені вами правила, вдома, створіть листівки-нагадування на кухні, у ванній кімнаті, перевірте разом з батьками справність ваших кранів: на кухні, туалеті, ванній кімнаті.
Немає коментарів:
Дописати коментар