понеділок, 1 березня 2021 р.

5 кл природознавство

 Доброго дня, діти!   02 березня 2020-2021 н р

Запишіть число і тему уроку: "Значення води". Сьогодні у нас незвичайний урок, урок-аналіз, урок-дослідження, урок-суд, суд над нашими діями, часто непродуманими, марнотратними по відношенню до ВОДИ!

ЗАВДАННЯ: Уважно подивіться документальний фільм і по-дорослому оцініть інформацію, яку вам пропонують.

Складіть правила (письмово) раціонального використання води в побуті; у відео є цифри, завдяки яким ми можемо порахувати кількість даремно витраченої води. ПРОПОНУЮ підключити батьків до нашого уроку і ці розрахунки зробити разом!!! (це буде ваше дослідження); 

Започаткуйте, складені вами правила, вдома, створіть листівки-нагадування на кухні, у ванній кімнаті, перевірте разом з батьками справність ваших кранів: на кухні, туалеті, ванній кімнаті.


 Д/З Вищліть мені фото ваших правил, листівок-нагадувань у різних місцях вашого дому і математичні розрахунки, які допомогли вашій сім'ї зрозуміти нераціональність використання води вашою сім'єю (а це також і гроші ваших батьків)

Немає коментарів:

Дописати коментар