Доброго дня, діти! 05 березня 2020-2021 н р
урок для учнів, які проігнорували попередній урок, або виконали його аби як!!!
тема уроку: "Значення води". Сьогодні у нас продовження незвичайного уроку, урок-аналіз, урок-дослідження, урок-суд, суд над нашими діями, часто непродуманими, марнотратними по відношенню до ВОДИ!
ЗАВДАННЯ: Уважно подивіться документальний фільм (у попередньому уроці) і по-дорослому оцініть інформацію, яку вам пропонують.
Складіть правила (письмово) раціонального використання води в побуті; у відео є цифри, завдяки яким ми можемо порахувати кількість даремно витраченої води. ПРОПОНУЮ підключити батьків до нашого уроку і ці розрахунки зробити разом!!! (це буде ваше дослідження);
Започаткуйте, складені вами правила, вдома, створіть листівки-нагадування на кухні, у ванній кімнаті, перевірте разом з батьками справність ваших кранів: на кухні, туалеті, ванній кімнаті.
Д/З Вищліть мені фото ваших правил, листівок-нагадувань у різних місцях вашого дому і математичні розрахунки, які допомогли вашій сім'ї зрозуміти нераціональність використання води вашою сім'єю (а це також і гроші ваших батьків)
Немає коментарів:
Дописати коментар