четвер, 4 березня 2021 р.

5 клас природознавство

  Доброго дня, діти!   05 березня 2020-2021 н р

урок для учнів, які проігнорували попередній урок, або виконали його аби як!!!

 тема уроку: "Значення води". Сьогодні у нас продовження незвичайного урокуурок-аналіз, урок-дослідження, урок-суд, суд над нашими діями, часто непродуманими, марнотратними по відношенню до ВОДИ!

ЗАВДАННЯ: Уважно подивіться документальний фільм (у попередньому уроці) і по-дорослому оцініть інформацію, яку вам пропонують.

Складіть правила (письмово) раціонального використання води в побуті; у відео є цифри, завдяки яким ми можемо порахувати кількість даремно витраченої води. ПРОПОНУЮ підключити батьків до нашого уроку і ці розрахунки зробити разом!!! (це буде ваше дослідження); 

Започаткуйте, складені вами правила, вдомастворіть листівки-нагадування на кухні, у ванній кімнаті, перевірте разом з батьками справність ваших кранів: на кухні, туалеті, ванній кімнаті.

Д/З Вищліть мені фото ваших правиллистівок-нагадувань у різних місцях вашого дому і математичні розрахунки, які допомогли вашій сім'ї зрозуміти нераціональність використання води вашою сім'єю (а це також і гроші ваших батьків)

Немає коментарів:

Дописати коментар